Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zásilky u PPL (poškozené zboží přepravou)

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte PPL. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

Kontakt na PPL:  reklamace.depo09ppl.cz 

Kontakt na nás: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  , Tel: +420 773 284 997

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL.

Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět.

 

Obdrželi jste špatně zaslané zboží?

V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, kontaktujte nás na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Napište nám číslo objednávky a popište vzniklou chybu. Do 24 hodin se Vám ozveme a společně najdeme řešení.

 

Máme Vám co nabídnout!
Nahoru